Startseite > Uncategorized > Apple’s Digital Newsstand Just Disrupted The Publishing Industry

Apple’s Digital Newsstand Just Disrupted The Publishing Industry

How much pricing power exactly does Apple have over publishers desperate to figure out a digital strategy that results in paying subscribers? A hell of a lot—at least that is what Apple is betting with its new subscription billing service. Apple is taking a 30 percent cut of all digital subscription revenues. Just take a moment to think about that for a second…

read more

Advertisements
Kategorien:Uncategorized
  1. Es gibt noch keine Kommentare.
  1. No trackbacks yet.

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: