Startseite > Uncategorized > 5 publishing execs who know their iPad apps – Related Stories – IAB SmartBrief

5 publishing execs who know their iPad apps – Related Stories – IAB SmartBrief

Mediaweek has identified five publishing „heavyweights“ in the tablet segment, including Liz Schimel, executive vice president, consumer relationship management and digital media, at Meredith National Media Group, which this spring will launch an all-digital version of Better Homes and Gardens, and Daniel Bernard, chief product officer, WSJ Digital Network, News Corp., which has moved 800,000 downloads of its iPad application….

read more

Kategorien:Uncategorized
  1. Es gibt noch keine Kommentare.
  1. No trackbacks yet.

Schreibe einen Kommentar

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s

%d Bloggern gefällt das: